Jag och mina små crushes.

Har varit helt psycho och fangirlat sönder i en vecka. Förra veckan var jag och pappa med fru och kollade på The Hobbit. Den var så sjukt bra och jag får nästan ångest över att det är ett år kvar tills nästa film. Sjukt fin. Åh.
Iallafall, pga den så har jag haft LOTR-maraton, blivit galen på Billy Boyd (Pippin) och Dominic Monaghan (Merry). För dom är ju hur söta som helst. Dom är fortfarande tajta och dom beter sig som husbands. This ship sails itself. Sötaste.
Och så fick jag även reda på att Billy Boyd har kommit ut med ett nytt album (som även finns på Spotify). Det är hur mysigt som helst! Har alltid gillat Beecake. Det är lite av sån där mysig gubbmusik, för Billy är ju en gubbe. Åh.
Blir så lycklig i hjärtat.
Här är det nya albumet! (Klicka på bilden för att komma till Spotify).
 
Deras första album också, som är hur fint som helst. Många fina låtar!
(Speciellt Ball Of Earth, Broken Songs, This Is Not An Exit)

Comments

Comment here:

Name:
Remember me?

Mail: (won't be published)

Blog-URL:

Comment:

Trackback