Details

 
 
Igår var jag och mamma och hälsade på mormor. I torsdags fick hon reda på att hon har lungcancer. Och idag skulle hon börja med cellgifter. Därför var det lite trevligt att få träffas lite innan, för man vet aldrig hur hon kommer att må under behandlingen. Hoppas att allt kommer att ordna sig.
Men för att tala om annat, hade roligaste(obehagligaste) drömmen inatt. Jag var höggravid, fast min mage var fortfarande plufsig. Jag var bajsnödig och tänkte: Det här barnet får fan inte komma ut förren jag har varit hos frisören!!! Tror jag är lite frisör-nervös, att jag var gravid har jag ingen aning om vad det kan betyda. Haha. Knäppt.
 
Me and mom went to visit granny. Last thursday she found out that she has lungcancer. And today is her first day of fighting against it with cell toxins. It was nice seeing her. I hope that everything will be ok.
On other news! I had the weirdest dream last night. I was pregnant, and was going to my hairstylist. But the baby wanted to come out and I was like, HECK NO, you're not coming out until I'm done doing my hair. I think I'm a bit nervous about wednesday. But I have no idea what the pregnant-thing meant. Lol.

Comments

Comment here:

Name:
Remember me?

Mail: (won't be published)

Blog-URL:

Comment:

Trackback