2012 del 2

Hösten kom ganska snabbt och jag fyllde år, hela 21 bast! Fick lite smått och gott, men mest pengar som skulle gå till en speciell grej.
En tatuering! Fick en tid sjukt snabbt och satt i heta stolen redan en vecka efter jag fyllde år.
I Augusti började jag på en utbildning på Lernia, där jag och Anna hittade varandra ganska fort. Här posear vi medans vi väntar på Breaking Dawn del 2 på bio.
Mitt rum! Vet ni hur länge jag väntade på att det skulle bli färdigrenoverat? (3 år ca)
Och så vart det skitkallt och pappa och jag drog på 1a Advent-marknad. Vi stod ut i en kvart sen sprang vi till bilen och värmen.
Min stationära dator gick sönder, "det är lugnt jag har ju min laptop", 2 veckor senare var jag datorlös. Inte för att jag tyckte att det var superjobbigt. Men jag var ganska sur och åkte iväg till Media Markt efter någon vecka. Nöjd nu.
Började praktisera på Willys Hemma, och fick julklapp. Hur snällt som helst.
Försenad julafton, 28 december. "Tomten" skrämde Stina helatiden. Hade en asmysig kväll.
 
Och det var allt jag hade att komma med i år. Hoppas att nästa år blir bättre för er alla, och mig. Happy New Year!

Comments

Comment here:

Name:
Remember me?

Mail: (won't be published)

Blog-URL:

Comment:

Trackback