I know, I know...

 
Jag är jättedålig på att uppdatera. Det blir mest bilder från Tumblr. Min egen fotoinspo är på bottennivå.
Kanske för att jag är trött på att ha en stor klumpig systemkamera med mig överallt, kanske för att jag alltid väljer att stanna hemma.
Här är iallafall lite Iphone-bilder från den senaste veckan...
 
Har faktiskt funderat på att köpa en kompakt kamera som en födelsedagspresent till mig själv.
Fyller nämnligen 22 år på fredag. Drömmen är ju en fest som bara är för mig men det blir nog att stanna hemma och mysa i soffan med min pappa och hans fru.
 

Comments
Martin Tobias says:

Hej Helene! Grattis i förskott till dig. Saknar dig!
Du får en låt!

http://www.youtube.com/watch?v=zZhbLGCwGcw

2013-10-01 | 20:06:00

Comment here:

Name:
Remember me?

Mail: (won't be published)

Blog-URL:

Comment:

Trackback