Blah

Det har känt som att våren var påväg. Men så vaknar man, drar upp persiennerna och det snöar. Det ligger även snö på marken. Gud var tråkigt.
Idag måste jag in till stan, med ryggsäck och väskor, ska åka till pappa igen. Men först måste jag göra ett stopp på Arbetsförmedligen. GIllar inte att vara på det stället. Jag vet inte ens vad jag ska säga. Jag är klar med min utbildning och har ingen aning om framtiden. Dags att söka jobb igen. Det tråkigaste som finns.
Sist jag var arbetslös så satt jag hemma och mådde dåligt för att jag inte fick något napp. Man kan nästan säga att jag var deprimerad. Känner nu att jag redan har lite ont i magen när jag tänker på det.
Hoppas att det går bättre den här gången.

Comments

Comment here:

Name:
Remember me?

Mail: (won't be published)

Blog-URL:

Comment:

Trackback